...

نیازمندیها ، تبلیغات رایگان ، آگهی رایگان

استخراج ابری بیت کوین با سایت معتبر کوین هش

استخراج ابری بیت کوین یک از روش هایی است که برای جانشینی روش ماینینگ به کار برده می شود. استخراج ابری بیت کوین در روش های مختلف انجام می شود. این روش دارای مزایای مختلفی است. البته برای اینکار دستگاه جدیدی آمده است که می توان از آنها استفاده کرد.

استخراج ابری بیت کوین

امروزه روش های جدیدی برای استخراج بیت کوین پیدا شده است به طوری که می توانید بدون اینکه روی سخت افزارها یا دستگاه ماینینگ زمان بگذارید، یا بدون اینکه نیاز باشد که مهارت های پیچیده ای برای یادگیری ماینینگ بگذارید، استخراج بیت کوین را انجام دهید. استخراج ابری بیت کوین که به آن کلود ماینینگ (Cloud Mining) نیز می گویند، از جمله راه هایی است که برای جانشینی ماینینگ می توان به کار برد. در این روش امکان استفاده از قدرت پردازش دستگاه های اشتراک گذاشته شده در پایگاه های داده وجود دارد. افرادی که اطلاعات کافی در مورد جزئیات فنی ندارند یا نمی خواهند به این کار زمان زیادی را اختصاص دهند، این روش برای آن ها بسیار مناسب است. لازم به ذکر است که این روش دارای مزایای متعددی است.

کارکرد استخراج بیت کوین

از جمله تفاوت های اصلی که بین روش های ماینینگ بیت کوین است، در مدیریت سخت افزار بیت کوین است. در روش ماینینگ معمولی که رواج دارد، خرید، نصب، نگهداری، تجهیزات و راه اندازی ماینینگ به عهده کاربر بوده اما برای استخراج ابری بیت کوین نیازی نیست که کاربر این کارها را انجام دهد. البته این کار به پول و برخورداری از دانش فنی نیازمند است. برای دسترسی به خدمات در روش استخراج ابری بیت کوین مشتری باید برای تنظیم کردن یک حساب و ثبت نام به بستن قرارداد با کوین هش مورد نظر بپردازد. این قراردادها بلافاصله بعد از تنظیم شدن، عملیاتی شده و امکان به دست آوردن سود حاصل از ماینینگ برای کاربر وجود دارد. در استخراج ابری بیت کوین فقط به یک کامپیوتر خانگی که از طریق آن ارتباطات انجام شود، کیف پولی برای بیت کوین و دیگر مواردی شبیه به این نیاز است.

روش های استخراج ابری بیت کوین

تا کنون برای استخراج از راه دور بیت کوین سه روش فراهم شده است. این روش ها به صورت زیر هستند:

استخراج میزبانی (Hosted mining): در این روش یک ماشین برای استخراج بیت کوین باید اجاره شود.

استخراج میزبانی مجازی (Virtual hosted mining): در این روش باید یک سرور مجازی خصوصی گرفته شود و نصب نرم افزارهای ماینینگ باید روی آن انجام شود.

قدرت هش اجاره ای (Leased hashing power): بهتر است که اجاره مقداری قدرت پردازش را انجام دهید، برای این کار نیازی به رایانه مجازی یا فیزیکی نیست.

محاسبه سودآوری استخراج بیت کوین

چون در سرویس های مختلف ماینینگ تفاوت هایی وجود دارد، بنابراین سودآوری آن ها نیز با هم متفاوت است. به طور کلی در مورد استخراج ابری بیت کوین و محاسبه سود آن باید گفت که برای این کار به پارامترهای مختلفی نیاز است. از جمله موارد مهم که باید به آن اشاره کرد، معروفیت و شهرت شرکت میزبان است.

یکی دیگر از موارد مهم هزینه های لازم برای این کار است که محاسبه آن به صورت گیگاهش بر ثانیه انجام می شود. این هزینه در شرکت های مختلف متغیر بوده و در برخی از شرکت ها به اندازه ای این هزینه بالا است که روی سپد ناشی از ماینینگ تاثیر زیادی می گذارد ، اما با کوین هش با کمترین هزینه استخراج ابری بیت کوین را انجام داده و لذت ببرید.

معرفی سایت کوین هش

کوین هش یک شرکت است که در تاریخ ۰۲/۰۶/ ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز کرده و ارزهای دیجیتالی مانند BITCOIN در این شرکت استخراج می شوند. از طریق خرید پلن های استخراج می توان به اندازه دو سال در فرآیند استخراج شریک شد و به ادامه روند استخراج پرداخت. میزان حداقل برداشت به اندازه ۰٫۰۰۱۵ ساتوشی است. حداقل میزان سرمایه گذاری در این شرکت به اندازه ۷۳ هزار تومان بوده و برای آن حداکثری وجود ندارد. همچنین امکان خرید پلن به هر میزان و اندازه ای وجود دارد و می توان سرمایه گذاری با بیت کوین را انجام داد پس از اینکه خرید پلن را انجام دادید پلن شما فعال خواهد شد. این سایت دارای دستگاه های جدید برای بیت کوین است و همچنین بهترین دستگاه های استخراج ابری بیت کوین در این سایت وجود دارد.

از جمله موارد مهمی که موجب شده به این سایت بتوان اعتماد کرد، وجود این سایت در ایران است. همچنین میزبانی هاست این سایت را parspack.com انجام می دهد. مطابق با قوانینی که پارس پک دارد،  در صورتی که از سوی مراجع و ارگان های قضایی یا دولتی درخواست رسمی برای در اختیار گذاشتن مشخصات کاربران دریافت کرد، باید مشخصات فردی کاربران را به ارگان یا مرجع مربوطه ارائه دهد. در سایت کوین هش تقریبا ۱۰۰ نوع پلان وجود دارد.

شما طبق سرمایه ای که دارید، سرمایه گذاری در این سایت را می توانید انجام دهید. کلیه قراردادها در این سایت به صورت ۲ ساله هستند و شما هر زمانی که تمایل داشته باشبد در پنل کاربری خود در بخش برداشت، وارد کردن آدرس کیف پول خود را می توانید انجام دهید و گزینه برداشت را بزنید. لازم به ذکر است که حداقل برداشت به اندازه ۰٫۰۰۱۵ ساتوشی است. برای طولانی مدت ارزش گذاری بیت کوین کار پیچیده ای نبوده و تعیین قیمت بازار همیشه طبق عرضه و تقاضا انجام می شود. به هر اندازه که تعداد خریداران بیت کوین از فروشندگان بیشتر باشد، افزایش قیمت بیت کوین صورت گرفته و برعکس آن هر اندازه که تعداد فروشندگان نسبت به خریداران افزایش پیدا کند، قیمت بیت کوین کاهش پیدا می کند.

مزایای استخراج ابری بیت کوین چیست؟

به دلیل برخی از مزایا که در زیر عنوان کرده ایم ممکن است استخراج ابری بیت کوین انجام گیرید. نیازی به استفاده کردن از فن های پر سر و صدا که کار خنک کردن تجهیزات را انجام می دهد، نیست. ‌برای الکتریسیته نیاز نیست که هیچ گونه هزینه اضافی را پرداخت کنید. زمانی که شما دریابید که استخراج ابری بیت کوین برای شما دیگر سودآور نیست، شما هیچ گونه تجهیزاتی برای فروش در کار نخواهید داشت. به دلیل نداشتن تجهیزات دیگر شما مشکلات مربوط به داغ شدن تجهیزات در زمان کار و نوسان را ندارید. از بابت خرابی های سخت افزاری شما هیچ گونه نگرانی نخواهید داشت. برای سیستم ساخت و تنظیمات مربوط به نرم افزاری شما مشکلی ندارید و نصب عملی و همیشگی صورت می گیرد. برای تهیه کنندگان تجهیزات استخراج ابری بیت کوین شما هیچ مشکلی در این زمینه ندارید.

فروشگاه اینترنتی کتابانه با کادر مجرب

با وجود اینکه مزایای زیادی در خرید و فروش اینترنتی وجود دارند مشاهده می شود امروزه بسیاری از کالاها در سایت های اینترنتی موجود بوده و خرید و فروش آن از طریق این سایت امکان پذیر است. در این بین کتابانه یکی از بزرگترین سایت های اینترنتی فروش کتاب در ایران بوده که افراد می‌توانند از طریق این سایت محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

معرفی کتابانه

در عصر امروز طبیعتاً با پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن اینترنت مشاهده می‌شود که در بسیاری از زمینه ها تغییرات و تحولات عظیمی صورت پذیرفته است؛ به طوری که این امر در زمینه خرید و فروش محصولات مختلف بسیار به چشم می‌خورد و امروزه خرید و فروش اینترنتی محصولات یکی از جدیدترین و مطمئن ترین روش ها شده است که به دلیل مزایای مختلفی که دارد بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. حال لازم است بدانید خرید و فروش اینترنتی کتاب از طریق سایت ‌های اینترنتی امری است که چند وقتی است راه اندازی شده و با استقبال خوبی روبرو شده است. در این بین کتابانه یکی از کتابفروشی های آنلاین در کشور ایران بوده که حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت فروشگاهی دارد. این شرکت با ارائه محصولات مختلف توانسته نیاز تمامی افراد را برآورده نماید. لازم است بدانید خدمات مشتریان در این شرکت به گونه‌ای بوده که مشاورین کتاب آن در هر ساعت از شبانه روز پاسخگویی پیگیری سفارش، راهنمایی خرید و پیگیری شکایات مشتریان می باشند. ساعت کاری در این فروشگاه اینترنتی شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ و ۳۰ الی ۱۷ بوده و پنجشنبه ها ساعت کاری آن ۹ الی ۱۶ می باشد. همچنین در دیگر ساعات نیز امکان گرفتن پیغام وجود داشته که مشاورین این فروشگاه در اولین ساعات روز کاری آتی با شما در ارتباط خواهند بود. آدرس دفتر مرکزی شرکت در تهران، اسلامشهر، ابتدای خیابان امام محمد باقر، مجتمع اداری و تجاری کوثر، طبقه همکف، واحد ۳۵ می باشد و شماره تماس این دفتر نیز به شرح زیر است:

۰۲۱-۵۶۳۵۹۰۶۰

فروش اینترنتی کتاب

با وجود مزایای زیادی که در مورد فواید خواندن کتاب های مختلف وجود دارد به طور حتم نیاز است که دسترسی افراد به این کتاب‌ها آسان شده تا بتوانند در صورت تمایل در سریع ترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را تهیه کنند. حال با وجود اینکه این امکان برای افراد در کتابانه به وجود آمده است با فروش اینترنتی کتاب های مختلف در این سایت مردم عزیز ایران که در برخی از نقاط کشور بسیار سخت می توانند کتاب خریداری کنند از طریق این فروشگاه اینترنتی به راحتی خواهند توانست محصول مورد نظر خود را سفارش داده و در کمترین زمان ممکن آن را در سراسر کشور تحویل بگیرند. لازم است بدانید این سایت فروشگاهی به مدیریت مرتضی محرابی بوده که می توان گفت یکی از موفق ترین فروشگاه های اینترنتی عرضه کتاب در کشور است، زیرا با وجود طیف گسترده ای از محصولات طبیعتا نیاز تمامی افراد در این فروشگاه برآورده می‌شود.

دسته بندی های موجود در کتابانه

همانطور که پیشتر هم ذکر شد لازم است بدانید در کتابانه برای همه سلیقه‌ها کتاب موجود بوده با این حال افراد می‌توانند به راحتی آن چه را که می خواهند از طریق این سایت فروشگاهی تهیه کنند. حال اگر بخواهیم به طور کلی دسته‌ بندی‌ های موجود در این سایت را ذکر کنیم می‌توان گفت این دسته بندی ها شامل کتاب‌های کودک و نوجوان، کتابهای فلسفی، کتاب های کمک درسی، کتاب های زبان خارجه، کتاب های روانشناسی، کتاب های دانشگاهی و غیره می باشد که به طور حتم با دسته بندی مناسب این کتابها در این سایت فروشگاهی افراد می توانند در سریع ترین زمان ممکن محصول مورد نیاز خود را پیدا کرده و آن را سفارش دهند.

مقررات خرید کتاب به صورت اینترنتی

با وجود آنچه در مورد سایت کتابانه بیان شود حال اگر شما هم قصد خرید کتاب مختلف از طریق این سایت را دارید باید دقت داشته باشید که تمامی کتاب های ارائه شده توسط این فروشگاه بعد از مراحل پرداخت و انجام مراتب سفارش پیگیری می شود و کلیه کتاب ها نیز به صورت نو عرضه شده و هیچ گونه کتاب دست دومی در این فروشگاه وجود ندارد. همچنین لازم به ذکر است که تمامی مرسوله های پستی و بسته های پستی این فروشگاه بیمه بوده و هرگونه مشکلی پس از تحویل سفارش توسط اداره پست بر عهده اداره می باشد. همچنین مطمئن باشید که به هیچ عنوان اطلاعات مشتریان در اختیار شخص سومی قرار نخواهد گرفت.

مزایای خرید اینترنتی کتاب

در هنگام خرید اینترنتی کتاب به طور حتم باید به معتبر بودن سایت توجه داشت تا بتوان بهترین نوع محصول را خریداری نمود. حال اگر شما هم اقدام به خرید کتاب از کتابانه کنید مطمئن باشید که محصول ارائه شده به شما دارای تضمین اصالت کالا بوده و همچنین لازم است بدانید امکان بازگشت کالا تا ۷ روز پس از تحویل آن وجود دارد. ارائه محصولات با بهترین قیمت نیز از دیگر مزایای فروش محصولات از این فروشگاه بوده و از طرفی لازم است بدانید اگر خرید بالای ۱۰۰ هزار تومان داشته باشید محصول مورد نظر شما به صورت کاملا رایگان ارسال می شود.

ایران فریزر تولید کننده انواع فریزرهای صنعتی

ایران فریزر تولید کننده فریزر صنعتی در انواع مختلف ایستاده، خوابیده و صندوقی با کاربردهای گسترده در صنایع و فروشگاه ها. انواع فریزر صنعتی با کیفیت، گارانتی و خدمات عالی

امروزه یک فریزر صنعتی یک وسیله با نقشی غیر قابل انکار در صنایع مختلف به حساب می آید. فریزر صنعتی در صنایع گوناگونی همچون تولید و پخش مواد غذایی، مواد دارویی و … کاربرد دارد و همچنین یک فریزر آزمایشگاهی نقش پر اهمیتی در محیط های علمی و آزمایشگاه زیر مجموعه صنایع بر عهده دارد. در منازل نیز گونه ی دیگری از فریزرها همچون فریزر صندوقی خانگی و فریزر های ایستاده کاربرد دارند.

کاربرد یک فریزر صنعتی

همانطور که گفته شد از مراحل ابتدایی طراحی یک محصول در آزمایشگاه ها تا مراحل تولید، پخش و مصرف یک محصول، مخصوصاً محصولات غذایی و دارویی حساس، یک فریزر صنعتی نقش مهم و تاثیر گذاری در محافظت از سلامت و جلوگیری از فساد محصولات دارد. این محصولات طراحی شده اند تا هر چیزی را که در داخل آن قرار می دهید، در یک بازه دمایی مناسب که از آسیب رسیدن به آن محصول جلوگیری می کند، نگهداری کنند. به عنوان مثال یک فریزر آزمایشگاهی گاهی دما را تا ۲۰- درجه سانتی گراد پایین می برد تا برای نگهداری از واکسن ها مناسب باشد. یا یک فریزر بستنی که در هر فروشگاهی وجود دارد، باید دما را در بازه ای حفظ کند که هم بستنی ها ذوب نشوند و هم اینکه آب درون بستنی ها منجمد نشده و بلور نبندد.

انواع مختلف فریزر صنعتی

فریزر صنعتی محصولی است که با کاربرد ها و ابعاد گوناگون و در مدل های مختلف تولید می گردد. چند نمونه از این مدل ها که با بهترین کیفیت توسط ایران فریزر در اختیار شما قرار می گیرند، عبارت اند از:

فریزر ایستاده صنعتی: این نوع فریزر که در ابعاد گوناگون و مدل های مختلف تولید می شود، قابلیت استفاده در محیط های مختلف، از محیط های صنعتی تا فروشگاهی را داراست. اگر به فکر استفاده کامل از فضای تحت اختیار خود هستید یا اجسام مد نظرتان حجم بالایی دارند، یک فریزر صنعتی می تواند انتخابی مناسب و کارا برای شما باشد.

فریزر خوابیده صنعتی: این مدل فریزر های صنعتی نیز در ابعاد مختلفی تولید می شوند. استفاده از آن ها در محیط های مختلف مانند آشپزخانه ها، فروشگاه ها و … میسر است. اگر می خواهید فضای محدودی را به فریزر اختصاص دهید و ضمناً یک میزکار مناسب هم احتیاج دارید، یک فریزر خوابیده صنعتی می تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد.

فریزر آزمایشگاهی: این محصول در مدل های مختلف، فریزر آزمایشگاهی ایستاده، فریزر آزمایشگاهی، فریزر آزمایشگاهی خوابیده، فریزر آزمایشگاهی برای مصارف خاص و فریزر آزمایشگاهی فوق سرد تولید می گردد.

آزمایشگاه ها معمولاً با مواد گوناگون خاص مانند انواع مواد فرار یا قابل اشتعال و مواد و بافت های خاص زیستی در ارتباط هستند؛ این مواد که معمولاً برای محافظت از آن ها در برابر نابودی و آلودگی باید در بازه های دمایی خاص گاهاً بسیار سرد نگهداری شوند، در صورت عدم انتخاب فریزر مناسب می توانند برای افراد حاضر در آن محیط نیز خطرناک باشند. به عنوان مثال در بانک های خون یا سرویس های جلوگیری از اپیدمی از فریزر آزمایشگاهی فوق سرد استفاده می شود.

فریزر صندوقی خانگی: این مدل از فریزر ها که در ابعاد مختلف بر حسب لیتر تولید می شوند، معمولاً انرژی الکتریکی کمتری از فریز های خانگی ایستاده مصرف می کنند و تا ۲۰ درصد نیز فضای قابل استفاده بیشتری در اختیار کاربر قرار می دهند. اگر چه گاهی پیدا کردن وسیله مورد نظرتان بدون دوباره مرتب کردن داخل فریزر سخت می شود اما جالب است که بدانید به دلیل گردش کمتر هوا در این فریزر ها، عموماً آن ها عملکرد بهتری از نوع دیگر دارند.

فریزر صندوقی درب شیشه ای و فریزر بستنی: این نوع فریزر ها بیش تر در محیط های فروشگاهی یا هر محیط دیگری که بخواهند قبل از باز کردن درب فریزر از محتویات آن مطلع شوند کاربرد دارند. بستنی ها، کالاهایی پر فروش در فروشگاه ها هستند و برای جلوگیری از اتلاف انرژی و استهلاک، فریزر صنعتی مورد استفاده شما، بهتر است از یک فریزر بستنی یا یک فریزر صندوقی درب شیشه ای باشد. این فریزر ها می توانند انتخابی کارا و اقتصادی برای شما باشند.

فریزر پرده هوا: این نوع فریزر صنعتی معمولاً در هایپر مارکت ها و فروشگاه های با تعداد بالای مشتری کاربرد دارند. زمانی که میوه، سبزیجات، لبنیات و… را در این فریزر ها قرار می دهید، مشتری شما نیازی به باز و بسته کردن درب فریزر نخواهد داشت و این باعث افزایش فروش شما می شود. سیستم یک فریزر پرده هوا به گونه ای است که یک پرده پر فشار هوا از ورود حشرات و آلودگی هایی همچون گرد­ و­ خاک به درون فریزر و خروج هوای سرد داخل آن جلوگیری می کند. این محصول که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا طراحی و ساخته شده است، زیبایی و کارایی بالایی را به محیط کار شما می بخشد.

ویژگی های یک فریزر صنعتی با کیفیت

به منظور اثبات این که یک فریزر صنعتی کیفیتی مطلوب یا به زبان دیگر سیستمی مناسب از لحاظ مصرف انرژی و کارایی را دارا است باید به این نکات توجه کرد که اجزای داخلی و قطعات مختلف این فریزر از قطعات اصلی و با کیفیت تامین شده باشد و موتور در فضایی مناسب تعبیه شده باشند و این که سرمای تولید شده به طور یکسان در سراسر فریزر پخش شود. برای تولید فریزرهای صنعتی دو روش مختلف با استراکچر و بدون استکراچر مد نظر گرفته شده است؛ در این بین مدلی که به طور صنعتی تولید شود، یعنی با استراکچر، دارای کارایی بالاتر و مصرف انرژی بهینه است.

یخچال های صنعتی بیش تر درجه دمای درونی خود را بین ۲ تا ۴ درجه سانتی گراد حفظ می کنند در حالی که یک فریزر صنعتی معمولاً دما را در بین منفی پانزده تا منفی بیست درجه سانتیگراد نگه می دارد. حال آن که برخی از این فریزر ها قابلیت کار در منفی بیست­و­پنج درجه سانتیگراد جهت محافظت از واکسن ها و مواد خاص را نیز دارند. عموماً برای جلوگیری از ایجاد خراش و زنگ زدگی درون فریزر های صنعتی از استیل ضد زنگ یا استیل ضد لکه استفاده می شود. توانایی تحمل وزن مورد نظر شما از موارد مهم در انتخاب یک فریزر صنعتی است.



 



کد آمارگیر