...

خرید اینترنتی کیف پول و موبایل Touch Purse

کیف پول و موبایل Touch Purse

کیف همه کاره لمسی!

قابل شستشو بدون نفوذ ذره ای آب

دارای جای موبایل و جای چندین کارت عابر بانک و پول

دارای دو قفل برای نگه داشتن کلید

طراحی زیبا و هوشمندانه

قیمت : ۲۷۰۰۰ تومان

کیف پول و گوشی لمسی Touch Purse یک کیف و محافظ بسیار خوب، نه تنها برای گوشی موبایل بلکه مناسب برای پول و کارت های اعتباری شما است. این کیف با موادی بسیار مرغوب تولید شده است و در برابر ضربه از گوشی شما محافظت می کند و همچنین مقاومت بالایی در برابر آب دارد. صفحه تاچ که بر روی کیف قرار دارد این امکان را به شما می دهد که بدون خارج کردن گوشی از داخل کیف از آن استفاده نمایید بدون اینکه از قدرت لمس گوشی کاسته شود. این کیف ظاهری زیبا و وزنی سبک دارد و می توانید آن را به آسانی و در هر مکانی حمل نمایید. با خرید این کیف چندکاره می توانید پول،کارتهای اعتباری،موبایل ،کارت ویزیت، کارت شناسایی خود را همیشه به همراه داشته باشید.


قیمت : ۲۷۰۰۰ تومان

حالا شما می توانید گوشی خود را بدون نگرانی با کیف پول لمسی بصورت توام همراه داشته باشید. دارای یک پوشش هوشمند سپر مانند با تکنولوژی لمسی که به اندازه کافی قوی برای محافظت و حمل تلفن شماست، و به اندازه کافی حساس برای پاسخ به تماس های شما با داشتن محفظه هایی به اندازه کافی برای ذخیره چیزهای دیگر مانند کارت های اعتباری، کلید، کیف پول، و بسیاری دیگر.


قیمت : ۲۷۰۰۰ تومان

در حالی که این درست است که تلفن های همراه ما در بخش های اساسی زندگی روزمره ما جا دارنند و نقش اساسی ایفا می نمایند و ما نمی توانیم بدون تلفن و موبایل کارها را بخوبی پیش ببریم،ولی امروزه گوشی هایی لمسی که در بازار موجود است اغلب دارای صفحه های نسبتا بزرگی هستند که حمل و نگهداری آن را دچار مشکل کرده است و هنگامی که با ما تماس گرفته میشود و یا قصد تماس گرفتن را دارید مشکل حجم خود را بیشتر نمایان مینمایید.. قرار دادن آن در جیب شما باعث برخی از ناراحتی ها هنگام نشستن شما خواهد شد ، و قرار دادن آن در کیف نیز مشکلات خاص خود را دارد ولی با کیف پول لمسی جدید، شما به راحتی می توانید گوشی خود را به راحتی در دسترس داشته باشید.


قیمت : ۲۷۰۰۰ تومان

ویژگی های کلیدی کیف پول و موبایل Touch Purse:
– کیف مخصوص موبایل تاچ
– هفت فضای مجزا داخل کیف برای استفاده از کارت های بانکی و …
– دارای دو قفل برای نگه داشتن کلید
– امکان وصل کردن بند دستی (بهمراه پکیج)
– دارای قلاب کمربند
– امکان کار کردن با موبایل بدون نیاز به درآوردن از کیف
– طراحی زیبا هوشمندانه
– دارای جنسی از برزنت مقاوم

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : ۲۷۰۰۰ تومان










 



کد آمارگیر