...

ایران فریزر تولید کننده انواع فریزرهای صنعتی

ایران فریزر تولید کننده فریزر صنعتی در انواع مختلف ایستاده، خوابیده و صندوقی با کاربردهای گسترده در صنایع و فروشگاه ها. انواع فریزر صنعتی با کیفیت، گارانتی و خدمات عالی

امروزه یک فریزر صنعتی یک وسیله با نقشی غیر قابل انکار در صنایع مختلف به حساب می آید. فریزر صنعتی در صنایع گوناگونی همچون تولید و پخش مواد غذایی، مواد دارویی و … کاربرد دارد و همچنین یک فریزر آزمایشگاهی نقش پر اهمیتی در محیط های علمی و آزمایشگاه زیر مجموعه صنایع بر عهده دارد. در منازل نیز گونه ی دیگری از فریزرها همچون فریزر صندوقی خانگی و فریزر های ایستاده کاربرد دارند.

کاربرد یک فریزر صنعتی

همانطور که گفته شد از مراحل ابتدایی طراحی یک محصول در آزمایشگاه ها تا مراحل تولید، پخش و مصرف یک محصول، مخصوصاً محصولات غذایی و دارویی حساس، یک فریزر صنعتی نقش مهم و تاثیر گذاری در محافظت از سلامت و جلوگیری از فساد محصولات دارد. این محصولات طراحی شده اند تا هر چیزی را که در داخل آن قرار می دهید، در یک بازه دمایی مناسب که از آسیب رسیدن به آن محصول جلوگیری می کند، نگهداری کنند. به عنوان مثال یک فریزر آزمایشگاهی گاهی دما را تا ۲۰- درجه سانتی گراد پایین می برد تا برای نگهداری از واکسن ها مناسب باشد. یا یک فریزر بستنی که در هر فروشگاهی وجود دارد، باید دما را در بازه ای حفظ کند که هم بستنی ها ذوب نشوند و هم اینکه آب درون بستنی ها منجمد نشده و بلور نبندد.

انواع مختلف فریزر صنعتی

فریزر صنعتی محصولی است که با کاربرد ها و ابعاد گوناگون و در مدل های مختلف تولید می گردد. چند نمونه از این مدل ها که با بهترین کیفیت توسط ایران فریزر در اختیار شما قرار می گیرند، عبارت اند از:

فریزر ایستاده صنعتی: این نوع فریزر که در ابعاد گوناگون و مدل های مختلف تولید می شود، قابلیت استفاده در محیط های مختلف، از محیط های صنعتی تا فروشگاهی را داراست. اگر به فکر استفاده کامل از فضای تحت اختیار خود هستید یا اجسام مد نظرتان حجم بالایی دارند، یک فریزر صنعتی می تواند انتخابی مناسب و کارا برای شما باشد.

فریزر خوابیده صنعتی: این مدل فریزر های صنعتی نیز در ابعاد مختلفی تولید می شوند. استفاده از آن ها در محیط های مختلف مانند آشپزخانه ها، فروشگاه ها و … میسر است. اگر می خواهید فضای محدودی را به فریزر اختصاص دهید و ضمناً یک میزکار مناسب هم احتیاج دارید، یک فریزر خوابیده صنعتی می تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد.

فریزر آزمایشگاهی: این محصول در مدل های مختلف، فریزر آزمایشگاهی ایستاده، فریزر آزمایشگاهی، فریزر آزمایشگاهی خوابیده، فریزر آزمایشگاهی برای مصارف خاص و فریزر آزمایشگاهی فوق سرد تولید می گردد.

آزمایشگاه ها معمولاً با مواد گوناگون خاص مانند انواع مواد فرار یا قابل اشتعال و مواد و بافت های خاص زیستی در ارتباط هستند؛ این مواد که معمولاً برای محافظت از آن ها در برابر نابودی و آلودگی باید در بازه های دمایی خاص گاهاً بسیار سرد نگهداری شوند، در صورت عدم انتخاب فریزر مناسب می توانند برای افراد حاضر در آن محیط نیز خطرناک باشند. به عنوان مثال در بانک های خون یا سرویس های جلوگیری از اپیدمی از فریزر آزمایشگاهی فوق سرد استفاده می شود.

فریزر صندوقی خانگی: این مدل از فریزر ها که در ابعاد مختلف بر حسب لیتر تولید می شوند، معمولاً انرژی الکتریکی کمتری از فریز های خانگی ایستاده مصرف می کنند و تا ۲۰ درصد نیز فضای قابل استفاده بیشتری در اختیار کاربر قرار می دهند. اگر چه گاهی پیدا کردن وسیله مورد نظرتان بدون دوباره مرتب کردن داخل فریزر سخت می شود اما جالب است که بدانید به دلیل گردش کمتر هوا در این فریزر ها، عموماً آن ها عملکرد بهتری از نوع دیگر دارند.

فریزر صندوقی درب شیشه ای و فریزر بستنی: این نوع فریزر ها بیش تر در محیط های فروشگاهی یا هر محیط دیگری که بخواهند قبل از باز کردن درب فریزر از محتویات آن مطلع شوند کاربرد دارند. بستنی ها، کالاهایی پر فروش در فروشگاه ها هستند و برای جلوگیری از اتلاف انرژی و استهلاک، فریزر صنعتی مورد استفاده شما، بهتر است از یک فریزر بستنی یا یک فریزر صندوقی درب شیشه ای باشد. این فریزر ها می توانند انتخابی کارا و اقتصادی برای شما باشند.

فریزر پرده هوا: این نوع فریزر صنعتی معمولاً در هایپر مارکت ها و فروشگاه های با تعداد بالای مشتری کاربرد دارند. زمانی که میوه، سبزیجات، لبنیات و… را در این فریزر ها قرار می دهید، مشتری شما نیازی به باز و بسته کردن درب فریزر نخواهد داشت و این باعث افزایش فروش شما می شود. سیستم یک فریزر پرده هوا به گونه ای است که یک پرده پر فشار هوا از ورود حشرات و آلودگی هایی همچون گرد­ و­ خاک به درون فریزر و خروج هوای سرد داخل آن جلوگیری می کند. این محصول که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا طراحی و ساخته شده است، زیبایی و کارایی بالایی را به محیط کار شما می بخشد.

ویژگی های یک فریزر صنعتی با کیفیت

به منظور اثبات این که یک فریزر صنعتی کیفیتی مطلوب یا به زبان دیگر سیستمی مناسب از لحاظ مصرف انرژی و کارایی را دارا است باید به این نکات توجه کرد که اجزای داخلی و قطعات مختلف این فریزر از قطعات اصلی و با کیفیت تامین شده باشد و موتور در فضایی مناسب تعبیه شده باشند و این که سرمای تولید شده به طور یکسان در سراسر فریزر پخش شود. برای تولید فریزرهای صنعتی دو روش مختلف با استراکچر و بدون استکراچر مد نظر گرفته شده است؛ در این بین مدلی که به طور صنعتی تولید شود، یعنی با استراکچر، دارای کارایی بالاتر و مصرف انرژی بهینه است.

یخچال های صنعتی بیش تر درجه دمای درونی خود را بین ۲ تا ۴ درجه سانتی گراد حفظ می کنند در حالی که یک فریزر صنعتی معمولاً دما را در بین منفی پانزده تا منفی بیست درجه سانتیگراد نگه می دارد. حال آن که برخی از این فریزر ها قابلیت کار در منفی بیست­و­پنج درجه سانتیگراد جهت محافظت از واکسن ها و مواد خاص را نیز دارند. عموماً برای جلوگیری از ایجاد خراش و زنگ زدگی درون فریزر های صنعتی از استیل ضد زنگ یا استیل ضد لکه استفاده می شود. توانایی تحمل وزن مورد نظر شما از موارد مهم در انتخاب یک فریزر صنعتی است.










 



کد آمارگیر