...

تولید و ساخت یخچال صنعتی و تجهیزات آشپزخانه صنعتی

شرکت ما سفارش یخچال صنعتی و تجهیزات آشپزخانه صنعتی را می‌پذیرد. شرکت ما یخچال صنعتی و تجهیزات آشپزخانه صنعتی را تولید و به سراسر ایران ارسال می‌نماید.

استیل سنتر تولیدکننده انواع یخچال صنعتی و تجهیزات آشپزخانه صنعتی و کلیه تجهیزات مرتبط با غذا و خوراک می‌باشد، و قادر است یخچال صنعتی موردنیاز شمارا با توجه به کاربری‌تان و برای متراژ موردنظر شما سفارش گرفته و باکیفیت بسیار خوبی در محل تحویل دهد. یخچال‌های صنعتی شرکت ما به سراسر ایران ارسال می‌شود و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. مشتری می‌تواند با اطمینان خاطر بیشتری سفارش‌های خود را نزد این شرکت ثبت نماید. شما با سفارش یخچال صنعتی و تجهیزات آشپزخانه صنعتی به ما در شروع کار، دیگر نگرانی نخواهید داشت.

یخچال صنعتی

یخچال صنعتی و تجهیزات آشپزخانه صنعتی با توجه به مورداستفاده که برای مشتری دارند انواع متفاوتی نیز دارند. به‌عنوان مثال یخچال ویترینی و یا یخچال درب شیشه‌ای که در هتل‌ها، رستوران‌ها و فست فودها مورداستفاده قرار می‌گیرد، یخچال مکعبی، یخچال صنعتی ایستاده، یخچال صنعتی پشت بسته، یخچال ایستاده انباری دار و انواع دیگر آن در این دسته یخچال‌ها قرار می‌گیرند.

بهتر است که برای یخچال صنعتی و تجهیزات آشپزخانه صنعتی هزینه کنید تا نوع باکیفیت و مطلوب آن را خریداری نمایید. زیرا در صورت خرابی یا هر نوع مشکلات دیگری لازم است که هزینه تعمیر و نگهداری آن را بپردازید. انواع بی‌کیفیت این وسایل و لوازم کاربردی شمارا خیلی زود به تعمیرگاه و روبرو شدن با تعمیرکار وادار می‌سازد.

استیل سنتر ارائه‌دهنده انواع یخچال صنعتی و تجهیزات آشپزخانه صنعتی است که با انجام دقیق سفارش مشتری بر اساس نوع یخچال صنعتی که موردنیاز محل می‌باشد و همین‌طور ابعاد متناسب با شکل هندسی آشپزخانه، فست فود و رستوران رضایت مشتری را جلب می‌نماید. بعلاوه با وجود گارانتی محصولات شرکت ما، مشتری می‌تواند در صورت بروز هرگونه اشکال در محصول، از خدمات پس از فروش آن استفاده نماید.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

با توجه به این‌که یخچال صنعتی و تجهیزات آشپزخانه صنعتی بیشتر مورداستفاده و دید آشپزان و مسئولین رستوران است بهتر است  ایمنی، کارایی، سهولت استفاده و ویژگی‌های بهداشتی ازجمله ضدزنگ بودن و سهولت در پاکیزه سازی را داشته باشند و در اولویت معیارهای خرید تجهیزات شما قرار داشته باشد.

هنگام خرید یخچال صنعتی و تجهیزات آشپزخانه صنعتی باید مساحت آشپزخانه و اندازه آن را داشته باشید. همچنین آشپزخانه‌های شلوغ بهتر است ابتدا برای خرید یخچال صنعتی و تجهیزات آشپزخانه صنعتی فضای اطراف را نظم بدهند زیرا منظم بودن آشپزخانه در کیفیت و بازدهی کار آشپزان مؤثر است. شرکت ما قادر است یخچال صنعتی و تجهیزات آشپزخانه صنعتی شمارا با توجه به ابعادی که مشتری در نظر دارد؛ با توجه به متراژ آشپزخانه و شکل هندسی آن سفارش بگیرد و پس از تولید آن با گارانتی و خدمات پس از فروش آن در سراسر ایران تحویل مشتری بدهد. این تجهیزات شامل کلیه تجهیزات آماده سازی غذا می شود و سپس برای شما در هرکجای کشور که باشید فرستاده می شود.

تجهیزات فست فود

تجهیزات فست فود شامل فر پیتزا، تاپینگ پیتزا، دستگاه مرغ سوخاری، دستگاه مرغ بریان، دستگاه ذرت مکزیکی، نوشابه‌ساز و پا ستا پز است. هر فست فود بنا بر نوع غذاهایی که سفارش می‌گیرد یخچال صنعتی و تجهیزات آشپزخانه مخصوص به خود را تهیه می‌نماید. هر فست فودی برای اطمینان و سهولت در امر تهیه یخچال صنعتی و تجهیزات آشپزخانه صنعتی خود می‌تواند سفارش‌های خود را به شرکت ما بسپارد تا در کوتاه‌ترین زمان محصول موردنظر خود را با ابعاد مناسب آشپزخانه به همراه خدمات پس از فروش آن دریافت کند.

تجهیزات رستوران و تجهیزات آماده سازی غذا

بسیاری از رستوران‌هایی که امروزه موفقیت کسب کرده‌اند دارای تجهیزات کاملی هستند که نیازهای اصلی آشپزهای آن‌ها را تأمین می‌نماید. کلیه لوازم و وسایل یک رستوران در دسته یخچال صنعتی و تجهیزات آشپزخانه صنعتی قرار می گیرد، در واقع تجهیزاتی که در یک رستوران مجهز موردنیاز است شامل، تجهیزات پخت غذا در رستوران، سرو غذای رستوران، تجهیزات برای سرمایش رستوران، تجهیزات موردنیاز برای انبار رستوران، سلف‌سرویس رستوران، کانتر رستوران، تجهیزاتی که مربوط به  نظافت و شستشوی رستوران می‌باشد و تجهیزات جانبی موردنیاز برای یک آشپزخانه صنعتی است.

اداره رستوران مسئولیتی است که باید همه کارکنان آن با مشارکت یکدیگر آن را انجام بدهند و با داشتن یخچال صنعتی و تجهیزات آشپزخانه صنعتی، مناسب با خدماتی که رستوران یا آشپزخانه ارائه می‌دهد می‌توان سرویس‌دهی مناسبی متناسب با نیاز مشتری را فراهم نمود.

تجهیزات کافی شاپ و تجهیزات بستنی فروشی

از تجهیزات موردنیاز کافی‌شاپ‌ها و بستنی فروشی می‌توان به آبمیوه گیری، یخچال صنعتی، فریزر صنعتی، سینک ظرف‌شویی، سالامندر، دستگاه همبرگر زن و سالاد بار اشاره نمود. این تجهیزات نیز در دسته یخچال صنعتی و تجهیزات آشپزخانه صنعتی قرار می‌گیرند که می‌توانید هر یک را با توجه به میزان استفاده خود از آن و کارایی آن تهیه نمایید. سفارش‌های  خود را می‌توانید به شرکت ما بسپارید تا با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین سایز و خدمات پس از فروش به سرتاسر نقاط ایران برای شما ارسال نمایند. جنس کلیه تجهیزات ضدزنگ و از مرغوب‌ترین کیفیت برخوردار است. کلیه تجهیزات صنعتی و آشپزخانه صنعتی در این زمینه برای شما تهیه و ارسال خواهد شد.










 



کد آمارگیر