...

گسترش فروش فردا

گسترش فروش فردا

شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا (سهامی خاص) براساس آئین نامه نمایندگی (شماره ۵۷) بیمه مرکزی ج.ا.ا به عنوان نماینده حقوقی شرکت بیمه ی پارسیان با کد ۴۱۲۱۵۰ به موجب پروانه شماره ۴۰۸۰/ق ن/۹۲ مورخ ۲۴/۰۹/۱۳۹۲با هدف ارائه خدمات متمایز و شایسته به کلیه هموطنان عزیز تأسیس و باتوکل به خداوند متعال و به پشتوانه ۷ سال تخصص و تجربه در صنعت بیمه کشور شروع به فعالیت نمود.
به استناد قانون تاسیس موسسات بیمه غیر دولتی و قانون تاسیس بیمه مرکزی ایران، این شرکت دارای مجوز فعالیت در زمینه انجام کلیه امور بیمه های بازرگانی اعم از بیمه های اموال، اشخاص ومسئولیت، به نمایندگی از شرکت بیمه ی پارسیان می باشد.


گسترش فر وش فردا با اتکا به دانش و تجربه متخصصان، محیطی در این شرکت فراهم گردیده است که تمامی مشتریان حقیقی و حقوقی این شرکت از خدماتی مانند مشاوره رایگان جهت بررسی ریسک های بیمه ای برخوردار شده و در شرایط کاملاً رقابتی پوشش های مناسب را دریافت دارند.
در کنار برنامه های توسعه ای بیمه در سطح جامعه، توجه به اصل مشتری مداری و افزایش سطح رضایمتندی مراجعان و مخاطبان این شرکت همواره از شاخص ترین اصول کاری این شرکت می باشد که تمامی کارکنان این شرکت در رده های مختلف سازمانی اطاعت از آن را سرلوحه امور خود قرار داده و خود را ملزم به رعایت آن می دانند.
رسالت غایی شرکت خدمات بیمه ای گسترش فروش فردا ، ایجاد سازمانی منسجم و متعهد نسبت به هموطنان و پیشگام در ارائه خدمات خاص بیمه ای بمنظور آگاهی و آشنایی بیشتر باصنعت و مفاهیم بیمه و همچنین ارائه خدمات مشاوره ای آسان جهت بهترین و صحیح ترین خرید بیمه نامه ها می باشد.




یک نظر

  1. ناشناس گفته است :
    آگوست 10th, 2015

    سلام منم از این شرکت بیمه ام رو گرفتم








 



کد آمارگیر