...

پکیج آموزشی فارسی و انگلیسی قاصدک

خرید اینترنتی آموزش زبان انگلیسی

خرید سی دی آموزشی فارسی به انگلیسی

پکیج آموزشی فارسی و انگلیسی قاصدک

با استفاده از تکنولوژی تصویر ذهنی

ویژه کودکان ۵ ماهه تا ۵ ساله

هدیه ای مناسب برای کودکان

برای اولین بار در ایران

قیمت : ۲۵۰۰۰ تومان

مجموعه بی نظیر قاصدک با استفاده از تکنولوژی تصویر ذهنی می تواندکودکان ۵ ماهه تا ۵ ساله را آموزش دهد. این را فراموش نکنید، بهترین هدیه برای کودکان، آماده سازی آنها برای آینده می باشد. پس از همین امروز کار را برای آنها شروع کنیم.
والدین در پیشرفت زبانی کودکانشان نقش کلیدی دارند. تحقیقات نشان داده که در پیشرفت زبان دو بخش حیاتی حائز اهمیت است: تعداد کلماتی که کودک می‌شنود و دوم مقدار کمکی که از دیگران می‌گیرد. با تشویق و صحبت کردن بیشتر شما با کودکتان، دایره لغات او گسترش می‌یابد. کودک شما باید بداند که هر چیزی اسمی دارد و همچنین می‌تواند با استفاده از همین اسامی ارتباط برقرار کند. کتاب‌های مصور برای نشان دادن و نامیدن اسامی بسیار مفید است. کودک از سن ۱۲ تا ۱۵ ماهگی، به اسم‌های ساده متکی است. در ۱۵ تا ۱۹ ماهگی کلماتی مانند فعل دویدن ، خوردن یا نشستن یا صفاتی مثل بنفش ، کوچک و سرد به لغات او افزوده می‌شود. به فرزندتان اجازه دهید تا نیازهایش را قبل از این که شما بپرسید، بیان کند. با خرید پکیج قاصدک دایره لغات کودک خود را به آسانی افزایش دهید.

قیمت : ۲۵۰۰۰ تومان

مراحل سنی استفاده از پکیج:
۱ – مرحله درک کلمات (قبل از ۱ سالگی)
۲- مرحله تلفظ کلمات ( ۱ تا ۲ سالگی)
۳ – مرحله خواندن کلمات ( ۲ تا ۳ سالگی)
کودکان در این مراحل می توانند تا قبل از ۳ سالگی خواندن کلمات فارسی را فرا بگیرند .

محتوبات پک قاصدک :
۲۰۰ عدد باما کارت سایز A5 چاپ پشت و رو – هر کارت یک کلمه – تصویر در بالا و نام کلمه در پایین کارت. این ۴۰۰ کلمه به صورت فارسی و انگلیسی از ۱۳ طبقه بندی محیطی انتخاب شده است.
شامل : اندامها – خوردنی ها – میوه ها – حیوانات – سبزی ها – اشیاء – مشاغل – وسایل نقلیه – پوشاک – اعداد – رنگها – حشرات – مکان ها.
CD تلفظ کلمات (تحریک شنیداری) – هر کلمه ۳ بار تلفظ می شود.
CD آموزشی نحوه استفاده – این CD به صورت کامل نحوه استفاده از باما کارتها را در سنین مختلف آموزش می دهد.

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : ۲۵۰۰۰ تومان










 



کد آمارگیر