...

معرفی کارکرد پرده هوا از گشتا صنعت مشهد

پرده هوا

گشتا صنعت مشهد تولید کننده دستگاههای تاریخزن ، شرینک پک ، بسته بندی ،پرده هوا و …دستگاه پرده هوا و نحوه کارکرد آن را به تولیدکنندگان و فعالان در عرصه صنعت معرفی می نماید.

پرده هوا(دوش هوا) چیست و چگونه کار می کند؟
کارکرد اصلی پرده هوا در ایجاد پرده ای نا مرئی از هوای فشرده در بالای دربهای ورودی ساختمانها ، مجتمع ها ، کارخانجات ، سردخانه ها ، بیمارستانها ، و… می باشد تا ضمن ممانعت از ورود حشرات و گردو غبار ، عاملی در جهت جلوگیری از به هدر رفتن انرژی (به صورت حرارت یا برودت ) گردد .
در جهان امروز پرده هوا با توجه به کارکردهای متنوع خود در صنعت ، به عنوان آخرین راه حل برای کنترل موارد اشاره شده پیشنهاد می گردد .
دستگاه پرده هوا در مدلهای اداری،تجاری و صنعتی و هوای گرم ساخته می شود.
به طور کلی پرده هوا برای چهار منظور طراحی و اجرا می گردد :
• جلوگیری از ورود گرد و غبار و خاک ، حشرات موذی ، دود ، بوهای نامطبوع ، گاز و بخار هر نوع آلودگی محیطی از محل دربها که به شکلی در روند تولید و حفظ شرایط کنترل شده آن ایجاد مزاحمت نماید . این موضوع به ویژه برای درب هایی که در طول زمان کاری ، مجبور به باز بودن می باشند اهمیت بیشتری پیدا می کند و به این ترتیب با نصب پرده هوا قادر خواهیم بود که عملا در موارد غیر ضروری دربهای فیزیکی را حذف نماییم و تردد پرسنل و جابه جایی کالا را با سهولت بیشتری انجام دهیم .
• جلوگیری از تبادل حرارت بین دو محیط با ایجاد یک پرده نامرئی از جنس هوا، نقش جدا کننده بین دو محیط سرد و گرم را ایفا می نماید ، و در حفظ و کنترل اتلاف انرژی بسیار موثر می باشد.به ویژه آنکه امروزه خنک و مطبوع نگاه داشتن هوای یک ساختمان ( کارخانه و اداره و فروشگاه …) در فصل گرم و همچنین گرم نگه داشتن آن درفصل سرد با صرف هزینه گزافی صورت می گیرد ،
• جلوگیری از ورود بادهای غالب فصلی به داخل سالن ها با وجود باز بودن دربها .( با در نظر گرفتن استانداردهای تعریف شده موجود )
• کنترل انتشار بو ،گرد و غبار و هر نوع آلودگی دیگر در کل فضای باز سالن تولید از طریق ایزوله کردن قسمت آلوده کننده با پرده هوا

موارد استفاده :
کارخانجات مواد غذایی ، فرآورده های لبنی ، داروئی ، پروتینی ،کشتارگاه ها، سرد خانه ها و گرم خانه هاو….
• کارخانجات خودرو سازی و صنایع وابسته ، صنایع سبک و سنگین ،
• فروشگاههای زنجیره ای ، مراکز خرید ، فروشگاههای مواد غذایی
• رستورانها ، آشپزخانه ، کترینگ ها ، هتلها ، ساختمانهای اداری و مسکونی ، شعب بانک و بیمه ، موزه ها
• بیمارستانها و درمانگاهها ، داروخانه ها ترمینالهای حمل و نقل فرودگاهی ، راه آهن و مترو

گشتا صنعت مشهد مفتخر است تا از شما بازدید کنندگان گرامی دعوت نماید تا از محل دائمی نمایشگاه خود در فضایی به وسعت ۴۰۰ مترمربع زیربنا و بیش از ۱۰۰ مدل دستگاه بازدید فرمایید.تنوع دستگاه های ارائه شده این امکان را به شما می دهد تا با بودجه ای که در نظر گرفته اید،مناسب ترین سرمایه گذاری و بهترین انتخاب را داشته باشید.

اسامی و نام های مشابه هیچ گونه ارتباطی با شرکت گشتا صنعت مشهد ندارد.
آدرس نمایشگاه دائمی ماشین آلات : مشهد – کیلومتر ۵ بزرگراه اسیایی – ازادی ۱۳۳-
تلفن : ۲۳-۳۶۵۱۳۷۲۰-۰۵۱
مدیر عامل : ۰۹۱۵۱۱۰۰۹۱۸
مدیر کارخانه : ۰۹۱۵۱۱۰۰۹۱۸
وب سایت : www.gashtasanat.com
ایمیل: info@gashtasanat.com










 



کد آمارگیر