...

فروش دستگاه بسته بندی شیرینگ پک

فروش دستگاه بسته بندی شیرینگ پک

فروش دستگاه بسته بندی شیرینگ پک

ماشین آلات شیرینگ پک جهت بسته بندی انواع محصولات و کالاها در فیلم های نایلون یا سلفون (PVC, POF) مورد استفاده قرار میگیرد. بسته بندی شیرینگ از استحکام- زیبایی و شفافیت ویژه و قیمت پایین تر نسبت به بسته بندی های مشابه همانند کارتن و… برخوردار است. به نحوی که رضایتمندی بیشتری را برای مشتریان به ارمغان خواهد آورد.

ماشین سازی سپهرحمید از معتبر ترین تولید کنندگان انواع دستگاههای بسته بندی شیرینگ پک میباشد.

از آنجایی که استفاده از بسته بندی های شیرینگ در حال گسترش میباشد ماشین سازی سپهرحمید میکوشد تا با ارائه کیفیت برتر و قیمت رقابتی- گامی هر چند کوچک در بر طرف کردن نیاز تولید کنندگان داخلی بردارد.

دستگاههای شیرینگ پک ساخت ماشین سازی سپهرحمید (در انواع نیمه اتوماتیک- تمام اتوماتیک)- سه جداره بوده و با استفاده از بهترین عایق بندی دارای بهترین بازدهی نسبت به تولیدات مشابه را دارد.

دستگاههای شیرینگ پک ساخت ماشین سازی سپهرحمید دارای رنگ الکترو استاتیک و به دو  صورت برقی یا گازی-برقی (دوگانه سوز) بنا بر سفارش مشتری طراحی و ساخته میشود.

شما میتوانید جهت استعلام قیمت دستگاههای شیرینگ پک- فرم ” درخواست اطلاعات از مشتری ” را از قسمت دانلودهای  سایت ماشین سازی سپهرحمید به آدرس :

http://www.sepehrhamid.com/index.php?option=com_remository&Itemid=75&func=fileinfo&id=4

دانلود کرده و پس از تکمیل نمودن به شماره تلفن :  ۰۲۵۳۴۲۳۳۴۲۲ فکس نمایید تا در کمترین زمان ممکن قیمت دستگاه شیرینگ پک مورد نظر برایتان ارسال گردد.

دستگاه شیرینگ پک دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش در سراسر ایران است.

اطلاعات بیشتر در سایت ماشین سازی سپهرحمید به نشانی:

www.sepehrhamid.com

تلفن: ۰۲۵۳۴۲۳۳۴۲۳      فاکس: ۰۲۵۳۴۲۳۳۴۲۲

 همراه (یزدانی): ۰۹۱۲۳۵۳۳۹۶۷    آدرس کارخانه: قم- ناحیه صنعتی خورآباد










 



کد آمارگیر