...

خرید اینترنتی کرم لاغری وان استار

کرم لاغری وان استار

حاوی کافئین با خواص و کیفیت متفاوت

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت ایران به شماره ۵۶/۱۱۰۷۶

دیگر لاغری آسان و سریع یک افسانه نیست

دیگر اندامی زیبا و جوان یک رویا نیست …

در مدتی بسیار کوتاه به اندام دلخواه خود برسید …

از بین برنده چربی های اضافی بدن در اطراف: شکم، پهلو ها، ران ها، بازو ها، سینه ها و …

ضد التهاب پوست و سرخی در اثر آفتاب

ترمیم خشکی و لایه لایه شدن پوست

بازسازی و جوان سازی پوست


قیمت : ۴۸۰۰۰ تومان

کرم بدن حاوی کافئین ”One Star” محصولی جدید و حرفه ای است که با بهره گیری از نتایج تحقیقات و بررسی های انجام شده بر روی توانایی و اثرات مفید و ارزشمند کافئین، توسط کارشناسان و متخصصان صنایع تولیدی محصولات بهداشتی و آرایشی، با اخذ مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شماره: ۵۶/۱۱۰۷۶ با برند وان استار تولید و عرضه گردیده است.
سالهاست توانایی کافئین برای انقباض موثر و سریع عروق خونی، آن را به یک ماده ارزشمند تبدیل کرده است. کافئین موجود در کرم وان استار سبب افزایش جریان خون در محل تجمع چربی های فشرده زیر پوست شده و به دفع آب و مواد زائد بین بافت های چربی کمک می کند و در از بین بردن چربی های فشرده زیر پوست در نواحی مختلف بدن مانند: اطراف شکم، پهلوها، سینه ها، باسن، بازوها و پشت ران ها که به صورت سلولیت متراکم شده است اثری فوق العاده دارد. همچنین کافئین ماده ای فوق العاده موثر جهت ضد التهاب پوست بوده و برای افرادی که از سرخی بینی و پیشانی رنج می برند بسیار مفید می باشد. کافئین علاوه بر ویژگی های ضد التهابی، به دلیل داشتن خواص آنتی اکسیدانی نیز حائز اهمیت است و به دلیل تاثیرات مثبتی که این ماده بر پوست انسان داشته، در میان جامعه متخصصین نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده است. تحقیقات نشان داده است اگر کرم های حاوی کافئین را بر روی پوست بمالید اثرات مفید آن به پوست شما منتقل و پوستتان جوان می شود.

قیمت : ۴۸۰۰۰ تومان

مصرف غذاهای چرب و پرکالری و کم تحرکی در زندگی ماشینی جامعه امروز، باعث گردیده تعداد کثیری از آقایان و خانم ها گرفتار اضافه وزن و شاهد انباشته شدن چربی های فشرده در نواحی مختلف بدن مانند : شکم، پهلو ها، سینه ها، ران ها و بازو ها شوند.
کرم حرفه ای وان استار جهت از بین بردن چربی های اضافی بدن و لاغری موضعی، راهکاری مطمئن و فاقد هرگونه عوارض را برای مصرف کنندگان فراهم می اورد. کرم وان استار به دلیل دارا بودن کافئین و ترکیبات موثر دیگر با قدرت جذب بالا و سبب افزایش جریان خون در محل تجمع چربی ها شده و به دفع آب و مواد زائد بین بافت های چربی کمک می کند و علاوه بر از بین بردن چربی های اضافی باعث بازسازی و جوانی پوست گردیده و تناسب اندام را برای شما به ارمغان می آورد. این محصول دارای مجوز رسمی به شماره ۵۶/۱۱۰۷۶ از وزارت بهداشت و درمان می باشد.
روش مصرف کرم لاغری وان استار:
پس از شستشوی پوست هر روز ۲ الی ۳ بار کرم را روی قسمت های مورد نظر بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا جذب پوست گردد.خواص اعجاب انگیز کافئین:
– عامل از بین برنده چربی های فشرده زیر پوست در نواحی مختلف بدن (لاغری موضعی)
– ضد التهاب و سرخی پوست در اثر آفتاب
– عامل بازسازی و جوانی پوست
– عامل ترمیم خشکی و لایه لایه شدن پوست

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : ۴۸۰۰۰ تومان










 



کد آمارگیر