...

خرید اینترنتی ساعت بند چرم روشا

ساعت بند چرم روشا

ساعتی که هم به عنوان ساعت و هم به عنوان دستبند طراحی شده است

طراحی بی نظیر، ظرافت خیره کننده …

دستان شما در اختیار جذابیت …

با بندی چرم که به صورت خلاقانه و دورپیچ روی دست خودنمایی میکند

و آویز سنگ فیروزه آن زیبایی آن را دو چندان می کند.

متفاوت باشید و در مجالس بدرخشید …

دارای جعبه بسیار شکیل و ۶ ماه گارانتی تعویض


قیمت : ۴۵۰۰۰ تومان

ساعت بند چرم روشا یکی از جدیدترین ساعت هایی می باشد که عرضه شده است و دارای طراحی بی نظیر و خلاقانه ای بوده و توانسته است با عرضه خود به بازار طرفداران بی شماری را در سراسر جهان جذب کند. این ساعت دارای بند چرم قهوه ای می باشد که مانند یک دستبند به صورت دورپیچ روی دست خودنمایی میکند و آویز سنگ فیروزه آن زیبایی ساعت را دو چندان میکند. این ساعت با کیفیت فوق العاده بالا همراه با جعبه شکیل و ۶ ماه گارانتی تعویض عرضه می شود. هم اکنون می توانید این محصول را با قیمتی استثنایی از فروشگاه میهن استور سفارش دهید.


قیمت : ۴۵۰۰۰ تومان

بند این ساعت، اولین نکته است که جلب توجه میکند. بندی غیر معمول که به یقین با بندهای رایج و معمول در بازارمتفاوت بوده و بصورت زیبا و دورپیچ بر روی دست، خود نمایی میکند. در وسط این بند یک سنگ فیروزه نیز قرار داده شده است.
برای اولین بار در ایران ، ساعت روشا توسط فروشگاه میهن استور ، با بند چرم اصل با کیفیت، ارائه و توزیع میگردد که گواه بر نرمی و منعطف بودن آن دارد. لذا هیچ گونه عوارضی برای مچ دست شما نخواهد داشت.

قاب و صفحه ساعت، از جنس با کیفیت ساخته شده اند و بهره گیری از موتور با دوام و قدرتمند از کیفیت بالای این محصول خبر میدهد. صفحه ساعت به زیبایی طراحی شده است و به صورت فوق العاده ای خود نمایی میکند که در تصاویر میتوانید این زیبایی و سلیقه در طراحی را به وضوح مشاهده کنید.

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : ۴۵۰۰۰ تومان

 










 



کد آمارگیر