...

استخراج ابری بیت کوین با سایت معتبر کوین هش

استخراج ابری بیت کوین یک از روش هایی است که برای جانشینی روش ماینینگ به کار برده می شود. استخراج ابری بیت کوین در روش های مختلف انجام می شود. این روش دارای مزایای مختلفی است. البته برای اینکار دستگاه جدیدی آمده است که می توان از آنها استفاده کرد.

استخراج ابری بیت کوین

امروزه روش های جدیدی برای استخراج بیت کوین پیدا شده است به طوری که می توانید بدون اینکه روی سخت افزارها یا دستگاه ماینینگ زمان بگذارید، یا بدون اینکه نیاز باشد که مهارت های پیچیده ای برای یادگیری ماینینگ بگذارید، استخراج بیت کوین را انجام دهید. استخراج ابری بیت کوین که به آن کلود ماینینگ (Cloud Mining) نیز می گویند، از جمله راه هایی است که برای جانشینی ماینینگ می توان به کار برد. در این روش امکان استفاده از قدرت پردازش دستگاه های اشتراک گذاشته شده در پایگاه های داده وجود دارد. افرادی که اطلاعات کافی در مورد جزئیات فنی ندارند یا نمی خواهند به این کار زمان زیادی را اختصاص دهند، این روش برای آن ها بسیار مناسب است. لازم به ذکر است که این روش دارای مزایای متعددی است.

کارکرد استخراج بیت کوین

از جمله تفاوت های اصلی که بین روش های ماینینگ بیت کوین است، در مدیریت سخت افزار بیت کوین است. در روش ماینینگ معمولی که رواج دارد، خرید، نصب، نگهداری، تجهیزات و راه اندازی ماینینگ به عهده کاربر بوده اما برای استخراج ابری بیت کوین نیازی نیست که کاربر این کارها را انجام دهد. البته این کار به پول و برخورداری از دانش فنی نیازمند است. برای دسترسی به خدمات در روش استخراج ابری بیت کوین مشتری باید برای تنظیم کردن یک حساب و ثبت نام به بستن قرارداد با کوین هش مورد نظر بپردازد. این قراردادها بلافاصله بعد از تنظیم شدن، عملیاتی شده و امکان به دست آوردن سود حاصل از ماینینگ برای کاربر وجود دارد. در استخراج ابری بیت کوین فقط به یک کامپیوتر خانگی که از طریق آن ارتباطات انجام شود، کیف پولی برای بیت کوین و دیگر مواردی شبیه به این نیاز است.

روش های استخراج ابری بیت کوین

تا کنون برای استخراج از راه دور بیت کوین سه روش فراهم شده است. این روش ها به صورت زیر هستند:

استخراج میزبانی (Hosted mining): در این روش یک ماشین برای استخراج بیت کوین باید اجاره شود.

استخراج میزبانی مجازی (Virtual hosted mining): در این روش باید یک سرور مجازی خصوصی گرفته شود و نصب نرم افزارهای ماینینگ باید روی آن انجام شود.

قدرت هش اجاره ای (Leased hashing power): بهتر است که اجاره مقداری قدرت پردازش را انجام دهید، برای این کار نیازی به رایانه مجازی یا فیزیکی نیست.

محاسبه سودآوری استخراج بیت کوین

چون در سرویس های مختلف ماینینگ تفاوت هایی وجود دارد، بنابراین سودآوری آن ها نیز با هم متفاوت است. به طور کلی در مورد استخراج ابری بیت کوین و محاسبه سود آن باید گفت که برای این کار به پارامترهای مختلفی نیاز است. از جمله موارد مهم که باید به آن اشاره کرد، معروفیت و شهرت شرکت میزبان است.

یکی دیگر از موارد مهم هزینه های لازم برای این کار است که محاسبه آن به صورت گیگاهش بر ثانیه انجام می شود. این هزینه در شرکت های مختلف متغیر بوده و در برخی از شرکت ها به اندازه ای این هزینه بالا است که روی سپد ناشی از ماینینگ تاثیر زیادی می گذارد ، اما با کوین هش با کمترین هزینه استخراج ابری بیت کوین را انجام داده و لذت ببرید.

معرفی سایت کوین هش

کوین هش یک شرکت است که در تاریخ ۰۲/۰۶/ ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز کرده و ارزهای دیجیتالی مانند BITCOIN در این شرکت استخراج می شوند. از طریق خرید پلن های استخراج می توان به اندازه دو سال در فرآیند استخراج شریک شد و به ادامه روند استخراج پرداخت. میزان حداقل برداشت به اندازه ۰٫۰۰۱۵ ساتوشی است. حداقل میزان سرمایه گذاری در این شرکت به اندازه ۷۳ هزار تومان بوده و برای آن حداکثری وجود ندارد. همچنین امکان خرید پلن به هر میزان و اندازه ای وجود دارد و می توان سرمایه گذاری با بیت کوین را انجام داد پس از اینکه خرید پلن را انجام دادید پلن شما فعال خواهد شد. این سایت دارای دستگاه های جدید برای بیت کوین است و همچنین بهترین دستگاه های استخراج ابری بیت کوین در این سایت وجود دارد.

از جمله موارد مهمی که موجب شده به این سایت بتوان اعتماد کرد، وجود این سایت در ایران است. همچنین میزبانی هاست این سایت را parspack.com انجام می دهد. مطابق با قوانینی که پارس پک دارد،  در صورتی که از سوی مراجع و ارگان های قضایی یا دولتی درخواست رسمی برای در اختیار گذاشتن مشخصات کاربران دریافت کرد، باید مشخصات فردی کاربران را به ارگان یا مرجع مربوطه ارائه دهد. در سایت کوین هش تقریبا ۱۰۰ نوع پلان وجود دارد.

شما طبق سرمایه ای که دارید، سرمایه گذاری در این سایت را می توانید انجام دهید. کلیه قراردادها در این سایت به صورت ۲ ساله هستند و شما هر زمانی که تمایل داشته باشبد در پنل کاربری خود در بخش برداشت، وارد کردن آدرس کیف پول خود را می توانید انجام دهید و گزینه برداشت را بزنید. لازم به ذکر است که حداقل برداشت به اندازه ۰٫۰۰۱۵ ساتوشی است. برای طولانی مدت ارزش گذاری بیت کوین کار پیچیده ای نبوده و تعیین قیمت بازار همیشه طبق عرضه و تقاضا انجام می شود. به هر اندازه که تعداد خریداران بیت کوین از فروشندگان بیشتر باشد، افزایش قیمت بیت کوین صورت گرفته و برعکس آن هر اندازه که تعداد فروشندگان نسبت به خریداران افزایش پیدا کند، قیمت بیت کوین کاهش پیدا می کند.

مزایای استخراج ابری بیت کوین چیست؟

به دلیل برخی از مزایا که در زیر عنوان کرده ایم ممکن است استخراج ابری بیت کوین انجام گیرید. نیازی به استفاده کردن از فن های پر سر و صدا که کار خنک کردن تجهیزات را انجام می دهد، نیست. ‌برای الکتریسیته نیاز نیست که هیچ گونه هزینه اضافی را پرداخت کنید. زمانی که شما دریابید که استخراج ابری بیت کوین برای شما دیگر سودآور نیست، شما هیچ گونه تجهیزاتی برای فروش در کار نخواهید داشت. به دلیل نداشتن تجهیزات دیگر شما مشکلات مربوط به داغ شدن تجهیزات در زمان کار و نوسان را ندارید. از بابت خرابی های سخت افزاری شما هیچ گونه نگرانی نخواهید داشت. برای سیستم ساخت و تنظیمات مربوط به نرم افزاری شما مشکلی ندارید و نصب عملی و همیشگی صورت می گیرد. برای تهیه کنندگان تجهیزات استخراج ابری بیت کوین شما هیچ مشکلی در این زمینه ندارید.










 



کد آمارگیر